4. Učinkovit i jednak pristup Roma kvalitetnom, uključivom obrazovanju
Mjera
4.3. Smanjivanje jaza u dovršetku srednjoškolskog obrazovanja između mladih Roma i mladih iz opće populacije
Opis aktivnosti
Učitelji, romski suradnici pomagači i stručni suradnici pedagozi u osnovnim školama putem stručnih usavršavanja steći će znanja i metode kojima će uspješnije upravljati različitostima u razredu, upoznati se s različitim antidiskriminacijskim pristupima poučavanja, moći će u okviru školskog kurikuluma planirati aktivnosti za pružanje podrške učenicima koji su u riziku od ranog napuštanja školovanja, ovladat će strategijama upotrebe inkluzivnih metoda radi prevencije ranog napuštanja školovanja kojima se promiče razvoj i širenje uključivih metoda poučavanja i učenja i podupire učitelje u rješavanju pitanja raznolikosti u nastavi te se podupire sudjelovanje i aktivno uključivanje romskih učenika, zajedno sa svim ostalim učenicima, u svim obrazovnim aktivnostima i procesima, kao i promicanje ravnopravnosti spolova kao teme iz Građanskog odgoja i obrazovanja. Tijekom stručnih usavršavanja jedna od tema bit će iz područja međupredmetne teme Zdravlje o reproduktivnom zdravlju i posljedicama ranog stupanja u partnerske odnose, rane brakove i kohabitacije, rađanja u maloljetnoj dobi.